Degut a l’èxit que va tenir el Pessebre Vivent aquest any farem la tercera edició!!!
Els pares que estigueu interessats a què el vostre fill/a participi en aquest Pessebre, ens heu de fer arribar la butlleta que els hi van donar els Mestres, plena amb les vostres dades, a la bústia de l’Ampa.
Aquest pessebre vivent es durà a terme el proper dissabte 19 de desembre a partir de les 6 de la tarda. Els nens hauran de ser-hi una hora abans. El vestuari dels nen, anirà a càrrec de la familia (no será res complicat) depenent del personatge a interpretar.
Igualment, demanem la col·laboració de les famílies a ajudar a preparar aquesta activitat, ja sigui preparant decorats, pintant, o ajudar amb el vestuari, així mateix tothom que pugui portar porexpan, fustes, caixes de cartrons grans, retalls de roba grans i petits, sacs de “yute”, etc… ens ho podeu fer arribar. El material de decoració us el demanarem més endevant.
CAL RETORNAR LA INSCRIPCIÓ ABANS DEL DIMECRES DIA 18 DE NOVEMBRE!
Agraint la vostra col·laboració, us saluda atentament,
AMPA MONSENYOR GIBERT
Deixa un comentari